DAT! debiteurenbeheer

Wacht niet af! Denk niet dat klanten over een tijdje wel zullen gaan betalen, want vaak gebeurt dit niet. Misschien bent u bang klanten kwijt te raken, omdat u ze aanspreekt op een openstaande factuur. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet gebeurt als de klant op een respectvolle manier wordt behandeld.

Wat kunt u zoal verwachten van onze debiteurenbeheer:

  • Versturen van schriftelijke rekeningoverzichten, herinneringen etc.
  • Facturen waar men het niet mee eens is op te lossen met de opdrachtgever.
  • Het maken en bewaken van gemaakte betalingsafspraken
  • Sturen van sommaties
  • Het overdragen naar een incassobureau
  • Het op adequate wijze registreren van al deze benoemde zaken

Iedereen wordt met respect behandeld, de manier waarop ik dit ten uitvoer breng, word zeer gewaardeerd door de klant, maar ook zeker door de opdrachtgever.

Motto: vreemde stem dwingt 

De werkzaamheden kunnen zowel bij ons op kantoor als bij u op locatie worden uitgevoerd.